mandag 26. september 2011

Prosjekt krakk og strikk

hei hei, den siste uka har vi jobbet med denne oppgaven og  det er faktisk ganske så morsom oppgave.. jeg har lært meg å strikke !! jeg har jo aldri strikket ordentlig før så det har jo vært morsomt å lære og jeg følte at jeg fikk det til veldig bra. jeg var første mann ferdig med å strikke også. 1 plass til meg :D!!
Men i denne oppgaven skal vi sa pusse en krakk og deretter skal vi strikke et setetrekk til krakken.

meg selv som da sitter å strikke litt! proffen selv :D

min vakre krakk..

 
meg og læreren min som tester ut om det jeg har strikket er stort nok til krakken :P

 Nå stikker jeg ned å pusser ferdig på krakken min før jeg skal begynne å male den..
bilder av endelig resultat kommer senere, når jeg er ferdig! hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar